סידור וארגון למשרדים

מרגישים שאתם כל הזמן מתעסקים בהתמודדות עם אתגרי סדר בחלל העבודה במקום בעבודה עצמה?

אשמח להגיע לעזור לכם לייעל את המרחב והארונות כדי להיות אפקטיביים יותר ולעבוד בנוחות. 
בפגישה שלנו אני לומדת אתכם, את סגנון העבודה שלכם ומתוך כך יודעת להציע את מגוון פתרונות לסידור יעיל.  תוכלו לבחור בייעוץ או תהליך סידור, בהתאם למה שהמשרד שלכם צריך.

איך עובד התהליך של
הצעת המחיר לסידור?

הצעת מחיר מותאמת אישית ולפניה חשוב לי: לראות סרטוני וידאו של האיזורים לסידור ולקיים איתך שיחה טלפונית קצרה לתיאום ציפיות והצבת מטרות.

אז מה אתם מחפשים?

ייעוץ

מפגש של שעתיים שיתקיים במשרד או העסק.
כאשר בסופו תקבלו תכנית עבודה מפורטת.
כולל חודש של ליווי צמוד בוואטספ בו ניתן להתייעץ איתי ולקבל מוטיבציה לסדר.
החל מ: 700 + מע״מ

למי זה מתאים?

תהליך סידור במשרד

חבילת מפגשים הכוללת:
 מפגש ייעוץ של שעתיים במשרד, תוכנית עבודה לתהליך ומפגשי סידור של 5 שעות איתי או בליווי צוות מסדרות. מספר מפגשי הסידור לפי צורך.
החל מ: 1800 + מע״מ

למי זה מתאים?

שאלות / תשובות

את מביאה אביזרי אחסון?

כן! באופן כללי אני מאמינה קודם כל בלהשתמש במה שיש.
בשיחת ההכנה למפגש נראה מה יש אצלכם כרגע ואם יש צורך באביזרים ספציפיים ליעול האחסון. במידה ותעדיפו, אוכל לייעץ לכם מה לקנות. בכל אופן, מחיר האביזרים נע בין 5-50 ש״ח ותוספת התשלום תלויה במה שהשתמשנו בפועל.
ניתן להכווין אותי לגבי תקציב מקסימלי למוצרי האחסון, כך שאוכל להיערך מראש לטווח המחירים שנוח לכם מראש.

מה מקבלים בתוכנית העבודה?

תוכנית עבודה מהווה סיכום למפגש בשירותי ייעוץ ובתהליך.
אני מסכמת עבורכם את המפגש עם תוכנית מסודרת כדי שלא תצטרכו לכתוב כלום.
התוכנית כוללת: מפת האחסון במשרד, פתרונות אחסון חכמים וחשיבה רחבה על צרכי האחסון בהתאם לשימושיות בכל חלל. משימות לביצוע, תובנות, טיפים ומסקנות.

מהם איזורי השירות?

איזורי השירות: נתניה עד אשדוד.
לאיזורים מסויימים קיימת תוספת עבור הנסיעה.

האם את עוזרת גם במעבר משרד?

כן, כאשר עוברים למשרד חדש אני יכולה לסייע עוד משלב התכנון. לעבור איתכם על המשרד הנוכחי ולוודא איתכם שיש מספיק אחסון שמתאים לצרכים שלכם.
לאחר מכן, אוכל להגיע יחד עם צוות מסדרות לאריזה / פריקה וסידור המשרד החדש.
שירות המעבר מותאם אישית לצורך.

המלצות שכיף לקרוא שוב ושוב מלקוחות אהובים