סדר דיגיטלי: איך להתחיל לסדר את המידע האישי?

למה לנו לנהל את המידע הדיגיטלי?

את דבי קצב הכרתי לפני שנה פלוס, כאשר היא הזמינה אותי להתארח בפודקסט שלה, המתקצבת על ״הקשר בין סדר בבית ובמידע לכסף וניהול כלכלי״.

דבי עוסקת בתחום של העולם החדש, ניהול מידע אישי בעולם הדיגיטלי.
היא יועצת לניהול כלכלי ובגדול עוזרת לאנשים לעשות סדר בכסף והמידע האישי שלהם.

מאז שאני זוכרת את עצמי התמונות שלי מקוטלגות בתיקיות במחשב לפי שנה וסוג האירוע.
כנראה סימנים מקדימים לאהבה האמיתית שלי לסדר וארגון.

אבל רק כשפגשתי את דבי הבנתי כמה הניהול והסדר הזה יכול לחסוך לנו כסף.

במקום לשלם על מקום נוסף בענן או להוציא מידע בתשלום כי לא גיבינו אותו, נוכל ליצור תשתית נוחה וקלה שתעבוד בשבילנו בעת הצורך.

לכן, הפרק בפודקסט איתו יצאתי לקראת פסח הוא דווקא על סדר דיגיטלי.

למצוא כל דבר ולא לשמור את מה שמיותר (גם במחשב, בענן, בוואטספ וביומן)

המקום למידע הדיגיטלי שלנו הוא גם מוגבל, לכן בפרק אנחנו מתייחסות פרקטית לנושאים הבאים:

-איזה דברים מגובים במידע האישי? יומן, מייל,תמונות, קבצים, מסמכים חשובים, מסמכים של העסק, מידע רפואי, אנשי קשר, ססמאות, נוסטלגיה..
-למה צריך לנהל את המידע האישי? ואיך זה יכול לחסוך לנו כסף?
-איך מתחילים לעשות סדר דיגיטלי ובאמת גורמים לזה להיות מסודר ומנוהל. עם התייחסות לטופן חלוקת התיקיות ובחירת פלטפורמת האחסון.
-סדר במידע העסקי, החל ממערכת crm ועד להצעות מחיר.איך עושים את זה מסודר?
-סדר דיגיטלי בטלפון– גיבוי הוואטספ, אפליקציית הפתקים וגיבוי התמונות.

לינק להאזנה לפרק, נמצא כאן.

מוזמנים להאזין גם לפודקסט של דבי, המתקצבת להרחבה בנושא.
או להכיר אותה יותר בפלטפורמות השונות.

חדש! קבוצת וואטספ שקטה עם התראות על פרקים חדשים: להצטרפות לחצו כאן.
מוזמנים, כמו תמיד, לתת רעיונות לפרקים הבאים ולשתף אותי מה לקחתם מהפרק אליו האזנתם. שלחו לי הודעה כאן.

 

שתפו את הפוסט:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

אל תעצרו, המשיכו לקרוא

דילוג לתוכן