התחלות חדשות – איך יוצאים לדרך ומתגברים על המחסומים?

אני מפלרטטת עם החלום להקליט פודקאסט כבר 3 שנים.

ממש זוכרת רגע ספציפי שהלכתי בים וזה הגיע אלי כתובנה ביום בהיר אחד. יהיה לי פודקאסט בו אוכל לדבר על כל הרבדים העמוקים יותר של תחום הסידור.
אלה שרואים בין מילות ההתרגשות בסוף תהליך סידור חיצוני, שיוצר גם סדר פנימי.

אני תמיד אוהבת לדבר עם אנשים על סדר, זה מעורר אצל כל אחד כיווני חשיבה שונים.
זה נוגע בכל כך הרבה תחומים בחיינו. החל מסיפור על סבתא שעלתה לישראל בלי כלום והיום מתקשה להיפרד מחפצים או על קרובת משפחה שנכנסה לדיכאון ומאז הבית שלה עמוס ואי אפשר לעזור לה. או לחילופין על חברה שעוזרת לכולן לתקתק את החלפת הארונות.
החלום לארח לשיחה אנשי מקצוע מתחומים שונים הלך והתגבש עם פתיחת הפודקאסט ועדיין מפתיע אותי לראות כמה כל תחום כמעט יכול להתקשר לסדר בבית ובחיים.

התחלות חדשות עם פרק ראשון

את הפרק הראשון והמרגש בחרתי לפתוח דווקא עם האתגר הכי גדול שהיה לי לפני היציאה עם הפודקסט ״עושים סדר- בבית ובחיים״.האתגר הוא- להתגבר על הספקות, החששות והפחדים מההתחלה החדשה ולצאת לדרך.להצליח לעבור בין בחירת שם הפודקסט-> להקלטת הפתיח -> לקניית ציוד -> הקלטת פרק ראשון -> העלאת הפודקסט לאוויר.

המון שלבים שבינהם צפות הרבה מחשבות, תהיות, משימות אחרות שיכלו בקלות לגרום לי להרים ידיים ולוותר (אם המוטיבציה לא הייתה חזקה מהם).

אני יודעת שאנשים רבים חווים את האתגר הזה לפני כל שינוי שהם בוחרים לעשות. בין אם לפני התחלת תהליך סידור, בחירת מקצוע ללימודים, כניסה לזוגיות חדשה, שינוי בקריירה, פתיחת עסק או יציאה עם אמת אחרת ששכנה בתוכנו הרבה זמן.
ולפעמים, הדבר הכי חשוב לפני יוצאים עם משהו חדש, זה לעצור.
לעשות איזה סדר קטן במחשבות, בתחושות ולהציף את היתרונות הרבים של השינוי שיקרה כדי לצאת עם חיוך לדרך.
 
בפרקים הבאים בפודקסט נדבר על ההשפעה של הסדר על הסביבה והחיים שלנו דרך ארגון מחדש של המרחב, יצירת סדר עדיפויות, התאמת המרחב למי שאנחנו היום. איך סדר עוזר לנו לפתח יחסים טובים יותר עם הסביבה, להיות ממוקדים במה שחשוב לנו וכמובן לחיות טוב יותר.
מוזמנים להצטרף לקהילת הפייסבוק של הפודקאסט ״עושים סדר- בבית ובחיים עם ארבל אורפז״

 

שתפו את הפוסט:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

אל תעצרו, המשיכו לקרוא

דילוג לתוכן